perjantaina, marraskuuta 03, 2006

Paketteja tulee ja lähtee

Neuleaiheisia paketteja on viime päivinä tullut ja mennyt!

Eilen oli saapunut perille tainulille lähettämäni 10 000. kävijän palkinto. Ja koska hänellä ei ole omaa blogia, julkaisen kuvan täällä:



Mitä palkinto sisälsi: tekemäni vapaalankahuovutetun ruskeasävyisen huivin, kerän oranssia Ainoa, paketin syksyisiä lautasliinoja, itsetehty kortti ja suu vielä makeaksi muutamalla Fazerilla.


Ja mitä minä itse olen saanut:



Pikku-Kettu piti 1000. kävijän arvonnan ja onni suosi minua:-) Paketti on ihana!!! 3 kerää Schachenmayeria, taittelupaperipakkaus + ohjeita, ja suklaata! Hassua että juuri eilen eksyin Ihanitse-foorumilla TeaBag Folding-sivuille ja jotenkin aloin innostua taitteluaskartelu-ideasta muutenkin! Ja nyt heti tuli pakkaus papereita (tosi kauniita, noistahan saa vaikka mitä ihanaa)! Papereita tulen varmaankin käyttämään myös nukkekotini sisustukseen, tuollaiset pienikuvioiset paperit on juuri loistavia sinne tehtäviin juttuihin:-) Kiitos kiitos siis sinulle Pikku-Kettu ihanasta paketista!
Piti muuten ottaa valokuva palkinnosta nopeasti, että pääsin maistamaan suklaita...;-) Nam!

Toinen paketti tuli täältä! Eli minä olin se, joka osti ns. mörvelotakin, joka ei minun mielestäni ole ollenkaan mörvelö!!! Aivan ihana neule! Aion vain lyhentää hihoja ja ehkä sitten näytän sen teillekin täällä. Nyt tuntuu hassulta alkaa kuvata sitä kun takki on juuri esitelty täällä blogissa! Mallissa on ihana hieman levenevä helma, juuri sellaisesta tykkään ja sellainen sopiikin minulle (mitä en oikeastaan edes ole aiemmin tiennyt!)! Kiitos!!!

1 kommentti:

tikru kirjoitti...

Ihana, ettei se ole mörvelö ja hyvä että tuli perille uuteen kotiin. Näytä vaan miltä se näyttää sun päällä, mä ainaki tahdon nähdä.