torstaina, huhtikuuta 19, 2007

No keksi nyt tähän joku otsikko...;-)

Näin ihanan lankasatsin sain kiitokseksi neuleohjeesta, suuret kiitokset Johanna! Värivalinta on oikein ihana, olen nimittäin aina lankahyllyillä käydessäni pysähtynyt noiden ruskeiden Palmojen kohdalla... ja nyt sain ne hyppysiini! Uskoisin että niistä tulee naperolle jotain kivaa:-)

Samalla käydessäni Johannan blogissa huomasin myös, että hän oli juuri se, joka oli löytänyt sen ihanan neulatyynyohjeen jota olin etsinyt neulatyynymeemiä alulle laittaessani..

Sukkavaihdon sukkia ei vielä ole näkynyt - itse asiassa luulinkin että tuo ylläoleva paketti olisi ollut sukat, joita olen kovasti jo odotellut. Sukkieni neuloja kyllä laittoi minulle viestiä että sukat viivästyvät, mutta silti malttamattomana odottelen postia;-)

50 000 kävijän rajakin sitten ylittyi heti eilen, mutta kumma kyllä kaksi eri henkilöä kertoi sen bonganneensa. En voi muuta kuin arpoa näiden kahden kohdalla, sillä kommentin kellonaikakin on ihan sama, eli siitäkään ei voi mitään päätellä. Mutta teen sen arvonnan siten vasta kun sen toisenkin, eli perjantaina viikon kuluttua. Aikaa siis on vielä muillakin osallistua, taitaa tulla aika pitkä osallistujalista, kun nyt kommentteja on noin paljon:-) Olen mykistynyt kommenttien runsaudesta ja myös ihanasta palautteesta blogistani, kiitos siis siitä!

Viime päivinä olen ahkeroinut vihreän pitsineuleen kimpussa ja myöhään eilen illalla keksin siihen kivan kiinnityssysteeminkin. Hyvä että maltoin mennä nukkumaan, kun olisin halunnut neuloa koko jutun valmiiksi siltä istumalta! Sitä jaksaisi neuloa vaikka kuinka myöhään jos on joku kiva idea minkä haluaisi neuloa ja kokeilla heti - tosin aamulla kyllä nukuttaisi sitten;-)

Mutta nyt puikot käteen ja blogikierrokselle:-)

1 kommentti:

Hanna kirjoitti...

Tuosta neulatyynyohjeesta voisikin ottaa mallia. Miksihän toinen puoli tyynystä on huopaa ja toinen tavallista kangasta.

Toivottavasti sukkasi tulevat pian.