torstaina, kesäkuuta 12, 2008

Urban!!!

Sain juuri Urbanin vihdoinkin pois puikoilta ja pingotus on seuraavana vuorossa! Uskomatonta, saan varmaan neuleen valmiiksi kesäkuun aikana - oli jo aikakin!! Kyllä sitä onkin neulottu ja neulottu!! Nyt vain täytyy toivoa että se on mulle sopiva, lähinnä tarpeeksi väljä, vähän nimittäin pelottaa kappaleiden niukkuus vaikka valitsinkin normaalikokoani suuremman koon... Mutta jospa pingotus tekisi ihmeitä niin kuin se yleensä tekee:-)


Kokeilin taas pitkästä aikaa Blogilistaa, kun se kuitenkin tuntui parhaimmalta tavalta käydä läpi blogeja, mutta hidas se vaan tuntuu vieläkin olevan. Onko muilla ilmennyt samaa? Mikään muu nettisivu jolla käyn, ei ole yhtä hidas enkä ymmärrä mistä ilmiö johtuu. Mieluiten käyttäisin Blogilistaa, jos se ei olisi niin tuollainen etana! En edes löytänyt Blogilistan sivulta mitään paikkaa minne voisi laittaa palautetta / kysymyksiä sivun toiminnasta, onkohan siellä edes sellaista...

9 kommenttia:

Mohariina kirjoitti...

Minulla blogilista toimii vikkelästi.

Anonyymi kirjoitti...

Ihan hyvä aika tämä kesäkuu on saada Urban aran valmiiksi. Sellainen on ollut minulla tämän viikon työmatkaneuleena ja hiki on tullut ainoastaan kirjakaupassa!

Pami kirjoitti...

Minä olen huomannut myös blogilistan hitauden. Harmi, koska minäkin olisin tykännyt blogilistasta, mutta yhä enemmän käytän nykyisin google readeria. Minusta siinä on se "seuraava" -toiminto niin hyvä!

Anonyymi kirjoitti...

Minulla Blogilista toimii kyllä ihan nopeasti, mutta silti käytän Google Readeria nykyään. Sitä on nopea selata ja halutessaan pääsee nopsasti itse blogeihin.
Blogilistan vasemmasta reunasta löytyy Kehitysblogi. Sinne voi mm. laittaa kommentteja ja kysymyksiä.

pohjis kirjoitti...

Mulla ei ole kyllä ollut mitään ongelmaa tuossa nopeudessa blogilistan kanssa. En käytäkään oikeastaan mitään muuta blogiselainta kuin sitä, kun en jaksa opetella mitään uutta systeemiä. :D

Anonyymi kirjoitti...

Odotan innolla kuvia Urbanista. Minä olen myös ärsyyntynyt blogilistan hitauteen,,se on tosi hidas!

Liina kirjoitti...

Odotamma Urbanin kuvia :)
Olen käyttänyt blogilistaa koko ajan ja tuntuu jo ihan ok:lta. En ole huomannut mitään erityistä hitautta. Palautetta sinne voi laitta oikealla ylhäällä olevaan jaiku-kanavaan.

tuijam kirjoitti...

Eihän tämä nyt ole mikään urbaani legenda? Valmis?

Odottelen innolla todisteita, hauskaa päivänjatkoa!

Elisa kirjoitti...

Kyllä minullakin tuntuu Blogilista toimivan ihan sukkelaan. En tosin ole muita mahdollisuuksia (esim Google readeria) koettanutkaan...
Blogilistan pitäjille voi laittaa kysymyksiä ja palautetta myös maililla osoitteeseen info@blogilista.fi josta ainakin minä sain melko nopsaan vastauksen, kun sinne kirjoittelin.