maanantaina, toukokuuta 12, 2008

Kaunis "tiskirätti" ja kesäpipo

Blogilista ei vaan näytä tulevan kuntoon, tyhmää, sillä sitä kautta on ollut kaikista helpointa seurata neuleblogeja. Onneksi Ravelryn kautta jossain määrin voi katsoa kuka on päivittänyt blogiaan, mutta ei se ole sama:-/ Tuleekohan Blogilista ikinä kuntoon? Se on t o d e l l a hidas ja päättää itse mitkä blogit olen lukenut ja mitkä en, enkä yhtään käsitä minkä perusteella. Siinä on kyllä paikka mistä voi rastittaa kaikki blogit luetuiksi, mutta ei toisin päin:-/ Ja ne lainaukset on ihan typerät!

No joo, olen kyllä neulonutkin:

Tiskirätti
Malli
:Lacy Round
Lanka: Cotton Garden Viola, keltainen
Puikot: 3 mm
Muuta: Tästä tuli niin nätti tiskirätti että kävisi pikkuliinaksi pöydälle, mitähän tällä oikeasti tekisi;-)


Oranssi Rose
Malli: oma (Ullassa)
Lanka: Novita Tennessee
Puikot: 3,75 mm
Muuta: näille pipoille on aina käyttöä ja nyt lähinnä neuloin siksi että sain kuvia englanninkieliseen versioon, siitä enemmän tietoa täällä.


Sivussa etenee myös pitsineule, johon olen ehtinyt jo kyllästyäkin. Koko ajan samaa pitsineuletta joka jatkuu ja jatkuu. Sisulla teen sitä nyt valmiiksi, jotta pääsen jonkun uuden neuleen kimppuun (mikähän se olisi?) Onneksi Ravelryn ToDo-listani on piiiitkä:-)



6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oletkos kokeillut Bloglinesia? Minä olen siirtynyt täysin käyttämään sitä, kun siihen saa sekä kotimaiset että ulkomaiset blogit. Ihana oranssi pipo!

Pia Nore kirjoitti...

ultsi: kiitti vinkistä, kokeilin sitä jo ja näyttää kivalta! Alankin koota sinne omaa suosikkilistaa:-)

Anonyymi kirjoitti...

Oi kuin on nätti pipo. Tykkään erityisesti tästä oranssista versiosta.

Pami kirjoitti...

Minä olen viime aikoina lukenut blogeja Google readerin kautta. Ja taidan siirtyä sinne kokonaan, kunhan olen saanut kaikki suosikkiblogini jäljitettyä...

Harmi, tuo blogilistan toimimattomuus, minua se vanha versio olisi palvellut tosi hyvin!

Pirjo-Riitta kirjoitti...

Minusta ne lainaukset on hyvä juttu, koska usein varsinkin vodatuksessa näyttää olevan haamupäivityksiä, ja tulee turhaan kurkattua blogiin, jossa ei olekaan sitten "tapahtunut mitään". Nyt näkee heti, onko jo lukenut viimeisimmän tekstin.

Leena kirjoitti...

Paitsi että ne lainaukset ei aina ole viimeisimmästä tekstistä. Kai ne sen kuntoon vielä saa... mutta harmillista kyllä, kun minäkin seuraan blogeja lähinnä sitä kautta.

Pipo on kyllä kaunis (edelleen), pitää varmaan itsekin tehdä Neidille vähän isompi versio, kun kylällä on niin ihasteltu. Että hyvä malli on! :)