maanantaina, syyskuuta 03, 2007

Villainventaario

Ilmojen viilennyttyä on ollut kiva kaivaa esiin villapuseroita ja katsastaa millainen pipo-käsine-lapasvarasto minulla olikaan ja huomata että hei, minähän tarvitsen vaikka mitä! Eli yhdet käsineet on suunnittelun alla tälle huiville kaveriksi. Langaksi otin oranssin Florican, koska se tuntui juuri sopivan hehkuvan väriseltä tuon huivin pariksi. Myös yksi pipo on tekeillä näistä langoista, mutta silmukkamäärien kanssa olen tapellut yhden jos toisenkin illan eli pipo ei ole vieläkään valmis;-(

Ja minkä olin ihan kokonaan unohtanut, niin tämän ihanan villatakin, joka on juuri näille säille sopiva takki!! Mutta, huomasin että sitä olisi kivempi käyttää jos siinä olisi vyö, mutta arvatkaa löysinkö lankaa enempää?? Eli olisikohan kellään sen verran tummanharmaata Isoveli-lankaa, että siitä saisi edes jonkinlaisen vyön neulottua? Jos jonkun varastoista löytyisi?

2 kommenttia:

Pelagia kirjoitti...

Ihan omatuntoani rauhoittaakseni ilmoittaudun vapaaehtoiseksi toimittamaan sinulle tummanharmaata isoveikkaa tarvitsemasi määrän - ja siis edelleen vastineena noista kasvivärjätyistä langoista. Kerro vain kuinka paljon tarvitset, minä pistän tulemaan - osoitehan minulla jo onkin... =)

Maartsi kirjoitti...

Jos Isoveljen värinumero on 044, minulla pitäisi olla sitä kirjanpitoni mukaan 105 g. Ota yhteyttä s-postilla, jos et ole saanut lankaa muualta. maartsi@gmail.com