tiistaina, syyskuuta 05, 2006

Koolailusuunnitelmia ja valmisteluita

Koolausjutut ovat sitten tarttuneet tännekin, olisihan se pitänyt arvata;-) Olen monesti ajatellut etten minä... en, en... Mutta kun sain neuleblogiarpajaisissa pari pussia kool-aideja, niin ajatus lankojen värjäämisestä alkoi houkuttaa ihan oikeasti! Olen jo tilannut eri värejä lisää ja olen jo koonnut valmiiksi lasipurkkeja joihin voi tehdä värisekoitukset (piltti-purkit vaikuttaa oikein sopivilta siihen). Pitäisi vielä käydä ostamassa apteekista niitä ruiskuja, joilla väriä voi annostella kätevästi langoille. Ja tietty valkoista lankaa olisi hankittava, sitä ei nimittäin paljoa kotoa löydy kun en ole mikään valkoisen ystävä. Innolla odotan kool-pussilähetystä jotta pääsisin kokeilemaan!! Monissa blogeissa on ollut tosi upeita lankoja, sellaisia sävyjä joiden rinnalla kyllä Novitan Colorit kalpenee:-) Lähiaikoina on siis odotettavissa värjäystuloksia täälläkin!

Tässä vielä sadepäivän piristykseksi kuva mökkimme seinustalta. Kultapalloja syysauringossa:-)


1 kommentti:

muoriska kirjoitti...

Hih, minä yritän täällä käännyttää ihmisiä koolailun ihanuuteen. Illalla majoituksessa värjäsin ainoa nestemäisillä silkkiväreillä.. tuli upeaa, viikonloppuna yritän laittaa sivuilleni kuvaa.